No idea for this title. It's complicated.
Thursday 6 June 2013 | 16:43
Salam pagi Jumaat. Annyeoghaseyo ~


 Humm. Actually aku takdelah moody sangat hari nie. Habes aku layan K-video dari 3 pagi tadi smpai lahh skrg,pukul 7. Gelak bagai. Bkk Twitter, bkk FB, pffft hampeh. No one mention, message tanye khabar. Tu yg mcm ter'moody' plak. Tapi sbb mcm dah biasa sikit, so aku buat bodoh and here my place I have to visit. Then masa bkk dashboard nie, sorg unnie yg mmg rajin balas mention aku kat Twitter, dia update blog dia. Menangis kot baca. Dgn sound blog,Onew yg tgh nangis nye lagi.. Mmg btol kate dia. Even unnie cuba untuk lpekan Onew dan crik bias baru, unnie nih still tak bole nk tukar bias, everything msti Onew. Nie link blog dia = http://alwaysloveonew.blogspot.com/2013/06/dear-onew-3.html . Tgok lah skali yea ^^

Aku usha gak unnie nih. Dy ltk header and twitcon AO (LC9) , tapi aku tahu unnie tak bole lpekan Onew. Mcm tu jgk aku. Tak bole nk tukar kedudukan bias dlm list aku. Sumpah, Onew gak aku plih as no.1. Mungkin tak lama mane pun aku mnt Kpop, tp since aku tgok Onew jatuh stage, start tu aku mmg dah btol-2 gler kat Kpop, and sebab tu jgk aku jmpe bias pertama dan Alhamdulillah sampai skrg aku msih jd peminat tegar dia. Dah 3 tahun aku sulam perasan syg *ayat mntk kaki* kat Onew tau.

Apapun yg terjadi, Onew gak tmpt aku nk gelak bersama, nangis bersama, "gila-2" bersama.  Mcm pakwe makwe bebetol tuh. Org mmg piker aku keterlaluan, but aku tahu org yg phm tu lahh aku akn mengaku kawan. Thanks for my friends. Nasuha, Alia(payong), Illi, Nad, Khairina, Syifa, Najwa, Intan, Aisya, Aliahuda, ad so on. Humm. Aku rase spe lagi jer yg phm, mcm mne aku gler kat Onew nieh. Bkn nak tunjuk ape pun, yelah aku bkn org berada nk batak kat sume org aku dah g concert tu ini, bli brg bbyk pasal bias. But aku just tunjuk kat korg sume, aku seorang yg setia kat Onew ! Tu jer.

Why I love Onew? The answer is....



Okay stop smpai situ. Sekarang masuk luahan perasaan kedua. Lagi 2 hari dah kne blik asrama. Aku perlu berdepan dgn masalah lagi. Mmg aku takde bukti sahih knpe aku tak ske sorg nieh. Bkn ape, as younger than me, dia patot hormat kot aku. Apapun, blik asrama nie, misi pertama aku nk jd 'cool' je. Buat-2 tak tahu jelah dgn masalah nie. Harap mission success.

Then, luahan perasaan ketiga. Aku nak pegi sgt Korea. Okay! Dgr mcm slalu jer org ckp, sound pun mcm bosan, okay, stop here kalau tak nak baca. Aku mmg mcm nie XP Please give a chance,mak. Mak tak bg aku g Korea even Aisya dah kata nk tanggung sumenye kat sana. Well , rezeki keluarga dia melimpah ruah semenjak dua menjak nie. Alhamdulillah, dia tak pena berlagak. Kwn pun yg low profile. But mak aku still tak bg pegi. Mmg lah, Korea tu pikir dkt jerr ke. Aku pun tak nak berbalah lg, simpan dalam hati jelah. Entah bila plak aku ade rezeki. By the way, aku percaya, rezeki Allah bg tu bile-2 jer aku bole dpt.

Humm, aku pun dah malas nk crik apa lagi masalah. Cukup nie jelah. Aku nk g crik video Onew, sbb aku ttbe sedih nie. Huh ! Onew lagi. Jgn bosan ble dah tahu sye mmg mcm nie. Bye. Assalamualaikum...